Silnice na důl z hlavního závodu, pohled dolů od žel. trati. Vzadu vlevo Hlíny a vrch Pohodnice, vpravo Kyšice (tak řečený Xindlov).
Celkový pohled na povrchový důl přibližně od Pikovny na úbočí vrchu Hradiště. Zřejmá těžba po patrech, uprostřed 2 vrtné soupravy BU-20-2 Uralec.
Důl byl otevřen v r. 1952, dosáhl max. hloubky 80 m, těžba skončila v srpnu 1967 (Lang 2007).
Celkový pohled na lom. Vlevo nahoře Ejpovice, vpravo Xindlov. Dolovalo se po etážích 5 m, šířka fronty odstřelu byla 50–100 m (Lang 2007).
Těžba mechanismy v lomu.
Vpředu nákladní automobil Tatra 111 (obsah 4,5 m3, nosnost 8 t) a MAZ 525 (obsah 14 m3, nosnost 24 t, spotřeba nafty 100 l/100 km). Elektrobagr E 25 (obsah lžíce 2,5 m3) a 2 vrtné soupravy BU-20-2 Uralec (průměr vrtu 150–180 mm)
Nakládání rudy (max. kovnatost 28 %) po odstřelu MAZ 525 a E 25.
Pásové vrtné soupravy BU-20-2 Uralec se používaly k přípravě na odstřel rudy.
Vzadu budoucí „Ejpovické útesy“ s hlavní trafostanicí zvanou Pikovna, která leží přibližně nad bývalou letní vilkou starosty města Plzně a soc. demokrata L. Pika (n. 1876, z. 1
Datum vložení:9. 3. 2014 15:21 Datum poslední aktualizace:31. 5. 2021 19:04