Nepodařilo se určit, kromě 4. zprava O. Vítka z Kyšic. Pravděpodobně se jedná o partu Stavebního dvora okolo r. 1970, kdy se v RND neúspěšně vyráběly tvárnice z popílku, tzv. černidla.
Vnitrozávodní železniční doprava ŽDH s vlastní lokomotivní četou před r. 1965. Parní lokomotiva cechu doprava – posun, typ 524.016. Zleva nahoře 1. S. Vild z Dýšiny, 2. zleva na zemi J. Borek z Dýšiny.
Nákladní auto MAZ 525 sovětské výroby před halami Ústředních dílen údržby. MAZ 525 měl nosnost 24 t, obsah korby 14 m3, motor z tanku se spotřebou nafty 100 l na 100 km a kola měla průměr skoro 2 m. Ruda z dolu byla dopravována do drtírny hlavně MAZy, kro
Po roce 1982 ve Škodě Ejpovice byl zlikvidován výrobní program RND a to hlavně sušky a buňky.Vyráběla se podstatná část dílů na elektronické lokomotivy typů E 68, E 72, E 73 a pro SSSR E 92. Zde s. Simpartl při kontrole elektrického rozvaděče lokomotivy.
Venkovní sklad výrobků a náhradních dílů na sušárny byl pod jeřábem vedle lakovny. RND před r. 1982.
Vedení závodu RND Ejpovice po r.1970. Zleva ss.: l. J. Hubka – předseda ZV ROH, 2. J. Pelc – ředitel závodu, 3. Jelínek – předseda ZV KSČ, 4. F. Černý – personální náměstek.
Závodní družstvo hasičů RND na fotbalovém hřišti v Dýšině okolo r. 1980. Čerpadlo PS 8, hadice BC a násoska 100. Zleva: 1. B. Klement, 2. J. Škubal, 4. J. Roth, 6. M. Trnka a velící M. Klement, Dýšina 213
Datum vložení:11. 3. 2014 8:42 Datum poslední aktualizace:31. 5. 2021 19:06