Kontakt:

Obec Dýšina
Nám. Míru 30
330 02 Dýšina

tel: 377945744
fax: 377 945 215

podatelna@obecdysina.cz

ID Datové schránky: v7zbwqj

Kontakty obce a úřadu 

 

Úřední hodiny OÚ :

Pondělí      8:00 - 17:00

Úterý         8:00 - 14:00

Středa       8:00 - 17:00

Čtvrtek      8:00 - 14:00

Pátek         8:00 - 12:00

 


LÉKAŘSKÁ ORDINACE :

Pondělí     7:30 - 13:30

Úterý        7:30 - 12:30

Středa      7:30 - 11:30   13:00 - 18:00

Čtvrtek    7:30 - 12:30

Pátek       7:30 - 12:30

LÉKÁRNA - VÝDEJNA:

Pondělí         8:00 - 12:00

Středa         13:00 - 17:30

Pátek            8:00 - 12:00

 

Archiv národní knihovny

Mobilní verze

mobilní verze webu

 

Nabídky práce

 

ZK

Obsah

Stránka

  • 1

Nepodařilo se určit, kromě 4. zprava O. Vítka z Kyšic. Pravděpodobně se jedná o partu Stavebního dvora okolo r. 1970, kdy se v RND neúspěšně vyráběly tvárnice z popílku, tzv. černidla.

Nepodařilo se určit, kromě 4. zprava O. Vítka z Kyšic. Pravděpodobně se jedná o partu Stavebního dvora okolo r. 1970, kdy se v RND neúspěšně vyráběly tvárnice z popílku, tzv. černidla.

Vnitrozávodní železniční doprava ŽDH s vlastní lokomotivní četou před r. 1965. Parní lokomotiva cechu doprava – posun, typ 524.016. Zleva nahoře 1. S. Vild z Dýšiny, 2. zleva na zemi J. Borek z Dýšiny.

Vnitrozávodní železniční doprava ŽDH s vlastní lokomotivní četou před r. 1965. Parní lokomotiva cechu doprava – posun, typ 524.016. Zleva nahoře 1. S. Vild z Dýšiny, 2. zleva na zemi J. Borek z Dýšiny.

Nákladní auto MAZ 525 sovětské výroby před halami Ústředních dílen údržby. MAZ 525 měl nosnost 24 t, obsah korby 14 m3, motor z tanku se spotřebou nafty 100 l na 100 km a kola měla průměr skoro 2 m. Ruda z dolu byla dopravována do drtírny hlavně MAZy, kromě pár Tater 111 s dřevěnou kabinou. Zleva: F. Procházka, zvaný Špacír, z Kyšic a J. Mašek.

Nákladní auto MAZ 525 sovětské výroby před halami Ústředních dílen údržby. MAZ 525 měl nosnost 24 t, obsah korby 14 m3, motor z tanku se spotřebou nafty 100 l na 100 km a kola měla průměr skoro 2 m. Ruda z dolu byla dopravována do drtírny hlavně MAZy, kromě pár Tater 111 s dřevěnou kabinou. Zleva: F. Procházka, zvaný Špacír, z Kyšic a J. Mašek.

Po roce 1982 ve Škodě Ejpovice byl zlikvidován výrobní program RND a to hlavně sušky a buňky.Vyráběla se podstatná část dílů na elektronické lokomotivy typů E 68, E 72, E 73 a pro SSSR E 92. Zde s. Simpartl při kontrole elektrického rozvaděče lokomotivy.

Po roce 1982 ve Škodě Ejpovice byl zlikvidován výrobní program RND a to hlavně sušky a buňky.Vyráběla se podstatná část dílů na elektronické lokomotivy typů E 68, E 72, E 73 a pro SSSR E 92. Zde s. Simpartl při kontrole elektrického rozvaděče lokomotivy.

Venkovní sklad výrobků a náhradních dílů na sušárny byl pod jeřábem vedle lakovny. RND před r. 1982.

Venkovní sklad výrobků a náhradních dílů na sušárny byl pod jeřábem vedle lakovny. RND před r. 1982.

Vedení závodu RND Ejpovice po r.1970. Zleva ss.: l. J. Hubka – předseda ZV ROH, 2. J. Pelc – ředitel závodu, 3. Jelínek – předseda ZV KSČ, 4. F. Černý – personální náměstek.

Vedení závodu RND Ejpovice po r.1970. Zleva ss.: l. J. Hubka – předseda ZV ROH, 2. J. Pelc – ředitel závodu, 3. Jelínek – předseda ZV KSČ, 4. F. Černý – personální náměstek.

Závodní družstvo hasičů RND na fotbalovém hřišti v Dýšině okolo r. 1980. Čerpadlo PS 8, hadice BC a násoska 100. Zleva: 1. B. Klement, 2. J. Škubal, 4. J. Roth, 6. M. Trnka a velící M. Klement, Dýšina 213

Závodní družstvo hasičů RND na fotbalovém hřišti v Dýšině okolo r. 1980. Čerpadlo PS 8, hadice BC a násoska 100. Zleva: 1. B. Klement, 2. J. Škubal, 4. J. Roth, 6. M. Trnka a velící M. Klement, Dýšina 213


Stránka

  • 1