Kontakt:

Obec Dýšina
Nám. Míru 30
330 02 Dýšina

tel: 377945744
fax: 377 945 215

podatelna@obecdysina.cz

ID Datové schránky: v7zbwqj

Kontakty obce a úřadu 

 

Úřední hodiny OÚ :

Pondělí      8:00 - 17:00

Úterý         8:00 - 14:00

Středa       8:00 - 17:00

Čtvrtek      8:00 - 14:00

Pátek         8:00 - 12:00

 


LÉKAŘSKÁ ORDINACE :

Pondělí     7:30 - 13:30

Úterý        7:30 - 12:30

Středa      7:30 - 11:30   13:00 - 18:00

Čtvrtek    7:30 - 12:30

Pátek       7:30 - 12:30

LÉKÁRNA - VÝDEJNA:

Pondělí         8:00 - 12:00

Středa         13:00 - 17:30

Pátek            8:00 - 12:00

 

Archiv národní knihovny

Mobilní verze

mobilní verze webu

 

Nabídky práce

 

ZK

Obsah

Stránka

  • 1

Silnice na důl z hlavního závodu, pohled dolů od žel. trati. Vzadu vlevo Hlíny a vrch Pohodnice, vpravo Kyšice (tak řečený Xindlov).

Silnice na důl z hlavního závodu, pohled dolů od žel. trati. Vzadu vlevo Hlíny a vrch Pohodnice, vpravo Kyšice (tak řečený Xindlov).

Celkový pohled na povrchový důl přibližně od Pikovny na úbočí vrchu Hradiště. Zřejmá těžba po patrech, uprostřed 2 vrtné soupravy BU-20-2 Uralec.
	Důl byl otevřen v r. 1952, dosáhl max. hloubky 80 m, těžba skončila v srpnu 1967 (Lang 2007).

Celkový pohled na povrchový důl přibližně od Pikovny na úbočí vrchu Hradiště. Zřejmá těžba po patrech, uprostřed 2 vrtné soupravy BU-20-2 Uralec.
Důl byl otevřen v r. 1952, dosáhl max. hloubky 80 m, těžba skončila v srpnu 1967 (Lang 2007).

Celkový pohled na lom. Vlevo nahoře Ejpovice, vpravo Xindlov. Dolovalo se po etážích 5 m, šířka fronty odstřelu byla 50–100 m (Lang 2007).

Celkový pohled na lom. Vlevo nahoře Ejpovice, vpravo Xindlov. Dolovalo se po etážích 5 m, šířka fronty odstřelu byla 50–100 m (Lang 2007).

Těžba mechanismy v lomu.
	Vpředu nákladní automobil Tatra 111 (obsah 4,5 m3, nosnost 8 t) a MAZ 525 (obsah 14 m3, nosnost 24 t, spotřeba nafty 100 l/100 km). Elektrobagr E 25 (obsah lžíce 2,5 m3) a 2 vrtné soupravy BU-20-2 Uralec (průměr vrtu 150–180 mm) (Lang 2007).

Těžba mechanismy v lomu.
Vpředu nákladní automobil Tatra 111 (obsah 4,5 m3, nosnost 8 t) a MAZ 525 (obsah 14 m3, nosnost 24 t, spotřeba nafty 100 l/100 km). Elektrobagr E 25 (obsah lžíce 2,5 m3) a 2 vrtné soupravy BU-20-2 Uralec (průměr vrtu 150–180 mm) (Lang 2007).

Nakládání rudy (max. kovnatost 28 %) po odstřelu MAZ 525 a E 25.

Nakládání rudy (max. kovnatost 28 %) po odstřelu MAZ 525 a E 25.

Obdobný pohled jako fotografie 12 shora.

Obdobný pohled jako fotografie 12 shora.

Pásový elektrobagr E 25 a automobil MAZ 525.

Pásový elektrobagr E 25 a automobil MAZ 525.

Pásový elektrobagr Mb 2 (objem lžíce 1 m3, hmotnost 35 t).

Pásový elektrobagr Mb 2 (objem lžíce 1 m3, hmotnost 35 t).

Detail lžíce o objemu 2,5 m3 bagru E 25.

Detail lžíce o objemu 2,5 m3 bagru E 25.

Pásové vrtné soupravy BU-20-2 Uralec se používaly k přípravě na odstřel rudy.
Vzadu budoucí „Ejpovické útesy“ s hlavní trafostanicí zvanou Pikovna, která leží přibližně nad bývalou letní vilkou starosty města Plzně a soc. demokrata L. Pika (n. 1876, z. 1948, starosta Plzně 1919–1938) na úbočí vrchu Hradiště (430 m).

Pásové vrtné soupravy BU-20-2 Uralec se používaly k přípravě na odstřel rudy.
Vzadu budoucí „Ejpovické útesy“ s hlavní trafostanicí zvanou Pikovna, která leží přibližně nad bývalou letní vilkou starosty města Plzně a soc. demokrata L. Pika (n. 1876, z. 1948, starosta Plzně 1919–1938) na úbočí vrchu Hradiště (430 m).


Stránka

  • 1